Salgskurs i Bergen. Istedenfor at selgerne skal prøve og feile hva som fungerer innen salg, vil dette kurset gi dem en god pekepinn på hva som skal til for at kunder handler av akkurat dem.
Etter 15 år med salg, salgsopplæring, salgsledelse og en Master i Serviceledelse, har jeg systematisert kunnskapen «Hvordan oppnå gode resultater som selger» på en enkel og forståelig måte.
Kurset drar paralleller fra vitenskapelige teorier, forskning og egne erfaringer. På denne måten vil deltakerne få et helhetlig bilde av salgsprosessen.
Kurset passer perfekt for dem som jobber direkte med kunder for eksempel : i butikk, på TM, kundesenter og de som går i kundemøter.
Målet med kurset er at deltakerne, skal ha en bedre forståelse av temaene under:
1. Hva er egentlig god service?
o Hvordan kan vi yte dette ovenfor kundene.
2. Hvordan fortelle den gode historien?
o Pris ikke bør være det primære temaet i en samtale, det er verdien av det en tilbyr som er viktig å få fram.
3. Hvordan få kundens fulle oppmerksomhet?
o Filosofen Buber, gir en forklaring på hvordan vi får kundens fulle oppmerksomhet og hvorfor selgerne kan bli avvist.
4. Hvordan unngå å bli en ekspeditør?
o Forklare forskjellen på en dialog, monolog og en historieforteller.
5. Salgsteknikk: Salgets fem faser.
o Teknikker som alle selgere bør bruke i salgssamtalen for å unngå innvendinger fra kunden.
6. Hva skal til for at kundene kjøper av akkurat deg?
o Kunder er vanedyr, vi må vippe dem over til oss med gode teknikker.
Ønsker Deltakerne noe hjelp i etterkant av kurset er det mulig å lage en individuell oppfølgingsplan.
Min masteroppgave handlet om kundelojalitet. For å oppnå dette er det viktig med tilfredse kunder. Ingen av teknikkene eller det som undervises i kurset kan kalles Cowboy-teknikker. Jeg er opptatt av at vi skal ha kunder som kommer igjen og igjen til selgeren/bedriften.
Følg gjerne Salg og ledelse på Facebook :)
www.salgogledelse.com
Annonsetype:
Pris er ikke oppgitt
Publisert:
Bransje:
Salgskurs i Bergen 30. mars
Bedriftsnavn:
Salgogledelse.com