Søker pålitelig og serviceinnstilt support-konsulent.
Vår kunde søker en som kan hjelpe dem med support i deres organisasjon. Vi ser etter en person som er veldig serviceinnstilt og hjelpsom, som kan hjelpe de ansatte (rundt 50 stk.) i arbeidshverdagen ved å minimere IT-problemer i organisasjonen. Tror du dette er noe for deg eller noen du kjenner? Meld interesse i skjemaet på denne siden, så er du sikret å bli fulgt opp.
Nøkkelinformasjon:
Oppstart så snart som muligSøknadsfrist søndag 22. mai kl. 12.00Varighet: 2-8 månederProsent stilling: 100 %Lokasjon: FornebuUtbetalt timelønn: 200 kr*
Arbeidsoppgaver:
Åpne den lokale brukerstøtten (1. linje) kl. 08.00 om morgenen og stenge kl. 16.00Være kundens ansikt utad og gjøre arbeidshverdagen enklere for de ansatteYte brukerstøtte ansikt til ansikt, gjennom en incident-applikasjon, e-post, IM eller via telefonRegistrere saker/incidenter og fordele til de konsulenter som sitter på 2. linjeLøse enkle IT-oppgaver innen klient og nettverkKunne sette opp og løse problemer på PC, iPhone og iPadNoe kontakt med leverandørerAndre ting som dukker opp
Kompetansekrav:
God kjennskap til klienter (PC, Windows 7 og 10, iOS 9) og vanlige og uvanlige problemstillingerGod kjennskap til feilsøking av nettverk (Wifi, LAN)God skriftlig og muntlig i engelsk og et skandinavisk språkReferanser fra servicerettede roller**
*Dersom det er ønskelig å fakturere fra AS eller ENK istedenfor å få utbetalt lønn, vil man få utbetalt et noe høyere beløp per time.
**Med servicerettede roller menes roller der du har hatt ytet tjenester mot eksterne kunder eller interne ansatte over en lengre periode.
Annonsetype:
Pris er ikke oppgitt
Publisert:
Underkategori:
Fulltidsjobb